Programma 8e Ontmoetingsdag (07-12-2018)

Inmiddels is het boeiende programma van de 8e Ontmoetingsdag van Stichting Echo rond en via deze link te raadplegen. Professor Marit Monteiro, die momenteel de laatste hand legt aan een biografie over psychiater Anna Terruwe, zal een key-note bijdrage verzorgen met de titel Strijd om de ziel: geestelijke gezondheidszorg in de wereld van de Nederlandse religieuzen 1945-1965. Deze lezing zal worden gevolgd door enkele andere presentaties met telkens gelegenheid tot discussie en debat.

De volledig verzorgde dag vindt plaats in de aangename setting van het Erfgoedcentrum Nederlands Kloosterleven te Sint Agatha. Deelname kost €25,- (incl. lunch, koffie/thee en borrel). De ontvangst start om 9.30u, de afsluitende borrel begint om 16.30u. U kunt zich inschrijven door een mailtje te sturen naar info@stichting-echo.nl. U ontvangt dan verdere betaalgegevens.